16.11.2020 – відбувся семінар на тему: “Клієнт завжди бреше”
Друзі, а чи не зустрітися нам онлайн? Мені шалено не вистачає спілкування на наших заходах підвищення кваліфікації, професійних круглих столах і конференціях. Тому я створила новий семінар: “Клієнт завжди бреше?”
Як же не поговорити про клієнтів?
У рамках ПАЕ, звісно.
Як мінімізувати ризики?
Як говорити про неприємні речі?
Як змусити клієнта не брехати адвокату?
Як розставити особисті кордони?
Як зберігати адвокатську таємницю?
Що ніколи не можна говорити клієнту. Як не стати нянькою?
Про гонорар, і про адвокатську етику.
Дякую Вища школа адвокатури НААУ за запрошення і майданчик. До речі, цей семінар не лише для адвокатів. Для усіх хто працює з клієнтами.Маякніть кому цікаво. Дякую Школі, що ціна символічна. Буду рада усіх бачити і почути.
Деталі за посиланням.